Шегинівська громада
Львівська область, Яворівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на території Шегинівської сільської ради»

Дата: 18.06.2020 09:48
Кількість переглядів: 3274

Повідомлення

про оприлюднення проекту регуляторного акту

 

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та суб’єктів господарювання, Шегинівська сільська  рада повідомляє про оприлюднення на офіційному сайті Шегинівської сільської  ради https://shegynivska-gromada.gov.ua  проекту рішення Шегинівської сільської ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради  та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради» та аналіз регуляторного впливу.

Розробник проекту рішення: Виконавчий комітет Шегинівської сільської ради.

Зауваження та пропозиції в письмовій формі приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту рішення за адресою: вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський р-н, Львівська область, Шегинівська сільська рада. 

                                        

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення сільської ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради  та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради»

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі - Аналіз) розроблений відповідно до вимог, що встановлені Земельним кодексом України, законами України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою удосконалення процедури підготовки та видачі дозволу на розміщення тимчасових споруд (кіосків, павільйонів, інших споруд для здійснення підприємницької діяльності) території Шегинівської сільської ради  шляхом встановлення єдиних вимог до такого порядку.

 

  1. Аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного врегулювання.

Діяльність пов’язана з удосконаленням процедури підготовки та видачі дозволу на розміщення тимчасових споруд (кіосків, павільйонів, об’єктів благоустрою, інших споруд для здійснення підприємницької діяльності) на території Шегинівської сільської ради шляхом встановлення єдиних вимог до такого порядку під час отримання підприємцями дозволів на розміщення тимчасових споруд та скоротити час отримання таких дозвільних документів до мінімуму. Дуже важливим є оперативне та своєчасне втручання в регулювання правових та організаційних відносин між органами самоврядування міста та суб’єктами господарювання. До кола суб'єктів, на яких проблема справляє негативний вплив, належать:

* суб’єкти підприємницької діяльності – у зв’язку з відсутністю законодавчо встановленого порядку розміщення тимчасових споруд;

* органи місцевого самоврядування – у зв’язку з неправомірним використанням суб’єктами господарювання земельних ділянок комунальної форми власності при розміщенні тимчасових споруд на території Шегинівської сільської ради  та недонадходженням коштів до сільського бюджету.

 

        2.Мета та цілі правового регулювання.

Запровадження та вдосконалення єдиного порядку встановлення земельного сервітуту під розміщення малих архітектурних форм (кіосків, павільйонів, інших споруд для здійснення підприємницької діяльності) території Шегинівської сільської ради. Впорядкування нормативно-правової бази відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечення прозорості процедури. Скорочення термінів отримання дозволу.

 

3.Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи на користь обраного способу.

Визначено два способи:

*   залишити ситуацію без змін;

* розробити та затвердити регуляторний акт «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради  та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради»

Таким чином застосування другого способу сприятиме розвитку підприємництва та дотриманню чинного законодавства, встановленню єдиних вимог порядку під час отримання підприємцями дозволів на розміщення тимчасових споруд та дозволить скоротити час на отримання дозвільних документів на розміщення тимчасових споруд до мінімуму. Органи місцевого самоврядування уникнуть неправомірного використання суб’єктами господарювання земельних ділянок та отримають додаткові кошти до місцевого бюджету Застосування першого способу створюватиме перепони для розвитку підприємництва та не дозволить оперативно та своєчасно врегульовувати правові та організаційні відносини між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання.

 

            4.Механізм та заходи для розв’язання проблеми.

Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього аналізу, пропонуємо на сесії ради прийняти рішення «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради  та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради». Основним принципом запропонованого проекту рішення є дотримання прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, забезпечення найбільш ефективних умов для реалізації ними своїх прав, надання додаткових можливостей для розвитку підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради.

З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення таких заходів:

* поліпшення якості законодавчої та нормативної бази, що регулює порядок розміщення тимчасових споруд;

* забезпечення виконання законодавчих актів вищої юридичної сили;

Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.

 

             5.Обгрунтування можливостей досягнення цілей.

Можливість досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього аналізу, у разі прийняття рішення «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради  та форми договору про встановлення особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради» є цілком реальною, і не потребує додаткових витрат.

 

 

             6.Очікувані результати прийняття акта.

В умовах ринкової економіки, загострення конкуренції єдині вимоги до порядку (процедури) підготовки та видачі дозволу на розміщення тимчасових споруд (кіосків, павільйонів, інших споруд для здійснення підприємницької діяльності) на території Шегинівської сільської ради  дозволить встановлювати їх оптимальний рівень, призведе до зниження втручання чиновників в підприємницьку діяльність та підвищить довіру у суб’єктів господарювання до влади.

 

Таблиця вигод та витрат

 

Вигоди

Витрати

Шегинівська сільська рада 

Додаткові надходження до місцевого бюджету

Розроблення комплексної схеми розміщення малих архітектурних форм та архітипу на території міста Гребінка

Суб’єкти господарювання

Оформлення документів на земельну ділянку під розміщення Тимчасової споруди згідно з Земельним кодексом України

Виготовлення документації щодо розміщення малої архітектурної форми

Громади

Естетично оформлені місця розташування тимчасових споруд

Не передбачає витрат

 

 

              7.Строк дії.

Термін дії запропонованого регуляторного акту – постійно. У разі змін у діючому законодавстві, які можуть вплинути на дію даного регуляторного акта, або за підсумками відстеження його результативності до нього в установленому порядку будуть вноситься відповідні зміни.

 

              8.Показники результативності.

З метою відстеження результативності цього регуляторного акта визначено наступні кількісні показники:

- кількість укладених договорів земельного сервітуту для обслуговування тимчасових споруд.

 

                9. Заходи відстеження результатів рішення.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом використання статистичних даних. Згідно ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Строки проведення відстеження:

* Базове відстеження – до набрання актом чинності

* Повторне відстеження – через рік з дня набрання актом чинності

* Періодичне відстеження - через 3 роки з дня набрання актом

Вид даних: дослідження статистичних показників та опитування.

Розробник: Виконавчий комітет Шегинівської сільської ради.

 

 

УКРАЇНА

                                            ШЕГИНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА   РАДА

                             МОСТИСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

___ СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ

рішення  (ПРОЕКТ)

 __.____.2020 року

 

_____ 

 

 

 

 

Про затвердження «Порядку розміщення

тимчасових споруд для провадження

підприємницької діяльності та

форми договору про встановлення особистого

строкового сервітуту на території

Шегинівської сільської ради».

 

 

        З метою врегулювання діяльності у сфері розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в населених пунктах Шегинівської сільської ради, відповідно до Конституції України, Земельного Кодексу України, Закону України "Про землеустрій", Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»,  Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України №244 від 21.10.2011 року «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», керуючись статею  26  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська рада вирішила: 

         1. Затвердити Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради (згідно додатку №1).

         2. Затвердити типовий договір особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (згідно додатку№2).

              3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи.

 

 

         Сільський голова                                   Ігор КРИВЕЙКО

 

 

 

Додаток №1

до рішення сільської ради

                                                                                                            ______.2020 року №          

 

  

Порядок розміщення тимчасових споруд  для провадження

підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради.

 

 

  1. Загальні положення

 

              1.1. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради (далі Порядок), розроблений відповідно до Положень Цивільного Кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».

             1.2. Цей Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Шегинівської сільської ради.

             1.3. Терміни у цьому Порядку застосовуються у такому значенні:

            - Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

            - архітектурний тип ТС (далі - архітип) - зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС;

            - замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;

            - комплексна схема розміщення ТС - схема розміщення ТС на території населеного пункту або його частині;

            - паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

            - пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;

           - прилегла територія – територія для благоустрою та обслуговування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності в радіусі 6 м або до проїжджої частини дороги.

           - схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

           - стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м;

           - типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання.

У розумінні наведеного Порядку до тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності можуть бути прирівняні також автомобільні стоянки, відкриті майданчики різного функціонального призначення, споруди з обладнанням для здійснення будь-яких операцій, дозволених законодавством (торгівельні автомати, електронні апарати для прийняття платежів, поповнення рахунків, тощо), а також інші об’єкти у відповідальності до законодавства. Розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в межах червоних ліній можливо до початку комплексної реконструкції вулиць, доріг та до початку упорядкування території, на якій розміщується тимчасова споруда. 

            1.4. У випадках, коли зацікавлена особа має намір встановити тимчасову споруду для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці, яка знаходиться у її власності чи користуванні, укладання договору на розміщення тимчасової споруди з сільською радою не вимагається, але при необхідності вирішити питання про зміну цільового призначення земельної ділянки.

            1.5. При переході майнових прав на тимчасову споруду чи малу архітектурну форму до іншої особи, новий власник має звернутись до сільської ради для оформлення дозвільної документації щодо її розміщення та паспорту прив’язки  відповідно до цього Порядку.

            1.6.  Комплексна схема розміщення ТС в межах вулиці (скверу, бульвару, провулку, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо), мікрорайону (кварталу), населеного пункту - текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

            Комплексна схема розміщення ТС та архетип розробляються за рішенням сільської  ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням сільської ради. Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
 

2. Розміщення тимчасових споруд для здійснення

підприємницької діяльності

 

            2.1. Розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності (надалі ТС), здійснюється на підставі паспорту прив’язки тимчасової споруди, оформленого відділом містобудування та архітектури  Мостиської районної державної адміністрації та відповідного договору розміщення тимчасової споруди.

            2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого комітету Шегинівської сільської ради з відповідною заявою  про можливість її розміщення з зазначенням функціонального призначення (додаток 1 до Порядку).

             2.3. До заяви додаються:

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі (викопіювання М 1:500 з нанесеними червоними лініями), кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;

-  для юридичних осіб додатково:

- нотаріально засвідчені копії установчих документів юридичної особи (статут або положення), витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (при наявності).

для фізичних осіб додатково:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- копії сторінок паспорту фізичної особи, з яких встановлюється громадянство, прізвище, ім’я  по батькові, місце проживання;

- довідка про реєстрацію за місцем проживання фізичної особи (у випадку, коли це не встановлюється із записів у паспорті);

- копія довідки про надання ідентифікаційного номеру громадянина України (крім випадків, передбачених законом);

-  згода на обробку персональних даних;

-       контактна інформація;

-       копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (при наявності).

            Цей перелік документів є вичерпним.

            2.4. Зазначена заява з додатками подається заявником або уповноваженою особою в одному примірнику. Всі копії матеріалів, що додаються, повинні мати якісне чітке зображення, достатнє для вільного вивчення їх змісту.

             2.5. Виконком  реєструє прийняту заяву та не пізніше 3 (трьох) робочих днів передає її на розгляд відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Мостиської районної державної адміністрації.

             2.6. Подана заява розглядається відділом містобудування та архітектури Мостиської  районної державної адміністрації та повертається до виконкому Шегинівської сільської ради з повідомленням про попереднє погодження місця розташування тимчасової споруди або вмотивованою відмовою.

              2.7. Вказане повідомлення, заява та пакет документів розглядається виконкомом Шегинівської сільської ради. 

              2.8. У разі отримання позитивного повідомлення відповідно до рішення виконавчого комітету щодо попереднього погодження місця розташування ТС та оформлення паспорта прив’язки ТС або про відмову в попередньому погодженні, для подальшого оформлення паспорта прив’язки замовник звертається до відділу містобудування та архітектури  Мостиської районної державної адміністрації із додаткової заявою, до якої додає:

- схему розміщення ТС, встановленої форми, виконану на матеріалах топографо-геодезичного звіту у масштабі 1:500;

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

- схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України";

- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

- копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (при наявності).

Зазначені документи замовником отримуються самостійно та за власні кошти.

            2.9. Паспорт прив'язки ТС оформлюється на безоплатній основі відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Мостиської  районної державної адміністрації протягом десяти робочих днів з дня отримання зазначеної заяви.

            2.10. Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу містобудування та архітектури Мостиської районної державної адміністрації документів, визначених у п. 2.8 цього Порядку, не входить у строк підготовки паспорта прив’язки ТС.

            2.11. Паспорт прив’язки ТС оформлюється за формою, затвердженою Наказом Мінрегіонбуду від 21.10.2011  № 244, та має включати до свого складу:

  - схему розміщення ТС, виконану на матеріалах топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);

- технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж (у разі наявності);

- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація);

- копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (при наявності).

                Цей перелік документів є вичерпним.

            2.12. Паспорт прив'язки узгоджується начальником відділу містобудування та архітектури Мостиської районної державної адміністрації.

              2.13. При оформлені паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.

              2.14. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

- подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.8  цього Порядку;

- подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.8  цього Порядку.

Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.

             2.15. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.

            2.16. Паспорт прив’язки ТС підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив’язки.

            2.17. Паспорт прив’язки має містити кінцевий строк дії, який визначається відділом містобудування та архітектури Мостиської  районної державної адміністрації відповідно до рішення виконавчого комітету Шегинівської сільської ради про надання дозволу на розміщення ТС, починаючи з моменту оформлення паспорта прив’язки. Паспорт прив’язки подається на розгляд та затвердження  виконавчому комітету Шегинівської сільської ради. Після затвердження паспорту прив’язки заявник укладає договір встановлення особистого строкового сервітуту щодо земельної ділянки під розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (крім випадків, передбачених п. 1.4 цього Порядку).   

           2.18. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив’язки, відхилення від якого не допускаються, а також за умови укладання з сільською радою відповідного договору.

           2.19. При встановленні ТС замовник зобов’язаний виконати благоустрій прилеглої території до розробленої схеми.

       2.20. Відновлення благоустрою замовником після закінчення строку дії паспорту прив’язки та демонтажу ТС є обов’язковим.

       2.21. Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської ради письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.

      2.22. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий -  у відділі містобудування та архітектури Мостиської районної державної адміністрації.

       2.23. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:

- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;

- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження.

        2.24. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:

- недотримання вимог паспорта прив'язки при її встановленні;

- невстановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки;

- надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.8 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки ТС.

- відмови від укладання договору встановлення особистого строкового сервітуту щодо земельної ділянки під розміщення ТС  для здійснення підприємницької діяльності.

        2.25. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС, така ТС підлягає демонтажу.

              Самовільне розміщення ТС, зміна їх площі чи конфігурації забороняється.

Особа, яка самовільно встановила ТС, змінила її площу чи конфігурацію письмово попереджається  про необхідність звільнення земельної ділянки.  В разі не виконання вимог Шегинівська сільська рада має право звернутися до суду щодо звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки.

      2.26. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання, що її експлуатує та погоджується виконавчим комітетом  Шегинівської сільської ради відповідно до чинного законодавства.

   

3.Порядок розрахунків та сплати за користування земельною ділянкою.

 

        3.1. Плата за користування земельною ділянкою під ТС справляється суб’єктом господарювання відповідно до договору на їх розміщення.

          3.2.  За користування  земельною ділянкою  для розміщення та експлуатації тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності суб’єкт господарювання сплачує плату за користування реальною часткою території, яка прирівнюється до розміру середньозваженої вартості 1 кв.м.земель комерційного призначення по Шегинівської сільської раді, яка становить _________ грн/кв.м. в рік.

 

4.Прикінцеві положення.

 

         4.1. Документація щодо встановлення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.

           4.2. Після набрання чинності цим Порядком, суб’єкт господарювання, заявник повинен привести всю документацію щодо встановлення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності відповідно до Порядку.

           4.3. Внесення змін до договору про встановлення особистого строкового сервітуту на користування місцем для розташування тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності, укладеного до набрання чинності цим Порядком можливе за рішенням виконавчого комітету Шегинівської сільської ради, шляхом укладання угоди.

           4.4. Тимчасова споруда не є нерухомим майном, у зв’язку з чим право власності на них державній реєстрації не підлягає, поштові адреси не присвоюються.

           4.5. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності не може передаватися суб’єктом господарювання в користування іншому суб’єкту господарювання.

 

 

 

 

   

 

             Секретар ради                                                                                            О. Павуцьо

              

         

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь