Шегинівська громада
Львівська область, Яворівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шегинівської сільської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності»

Оприлюднено 06.02.2019 року, о 13.24 годині

Секретар ради  О. Павуцьо

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Шегинівської сільської ради

«Про затвердження Положення про конкурсний відбір  суб’єктів оціночної діяльності»

 

 

1. Проблема, яку запропоновано вирішити шляхом впровадження запропонованого регулювання

   Проблема, яку планується розв'язати шляхом прийняття цього рішення зумовлена необхідністю врегулювання процедури залучення на конкурентних засадах суб’єктів оціночної діяльності, полягає у врегулюванні даного питання відповідно до вимог чинного законодавства та не може бути розв’язана лише ринковими механізмами. Раніше прийнятими нормативно-правовими актами Шегинівської сільської ради вказане питання не врегульоване.

З огляду на зазначене є потреба в прийнятті  Положення про конкурсний відбір  суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна об’єднаної територіальної громади Шегинівської сільської ради.

2. Визначення цілей регуляторного акту

Основними цілями розробленого Положення є:

- встановлення, відповідно до вимог   чинного законодавства, порядку залучення до процесу проведення незалежної оцінки комунального майна об’єднаної територіальної  громади Шегинівської сільської ради суб'єктів оціночної діяльності на конкурсних засадах;

- реалізація вимог Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні";

-відкритість та прозорість процедури відбору суб'єктів оціночної діяльності.

3. Альтернативними способами досягнення встановлених цілей є:

Альтернативним способом досягнення визначених цілей є залишення існуючої на цей момент ситуації без змін. При цьому, питання залишається неврегульованим у зв’язку з тим, що не виконується ряд положень чинного законодавства в частині конкурентного відбору суб’єктів оціночної діяльності. Альтернатива неприйнятна, оскільки не дозволяє, навіть частково, вирішити проблему.

 Прийняття проекту цього регуляторного акта надасть можливість захистити законні інтереси територіальної громади та надасть можливість забезпечити прозорість проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна об’єднаної територіальної  громади Шегинівської сільської ради.

 

4.Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем,  і відповідні заходи.

       Для розв’язання викладених у цьому аналізі проблем пропонується застосувати наступний механізм та реалізацію відповідних заходів:

- затвердження Рішення сільської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір  суб’єктів оціночної діяльності», що забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей шляхом впровадження наступних заходів:

- встановлення чіткої процедури закупівлі послуг з виконання робіт із проведення незалежної оцінки комунального майна та визначення суб’єктів оціночної діяльності на конкурентних засадах;

- встановлення критеріїв визначення суб’єктів оціночної діяльності для проведення оцінки майна;

- визначення складу конкурсної комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення оцінки комунального майна.

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Досягнення цілей пов’язане безпосередньо з прийняттям сільською радою рішення  «Про затвердження Положення про конкурсний відбір  суб’єктів оціночної діяльності». Прийняття запропонованого регуляторного акта дасть змогу забезпечити впровадження процедури закупівлі послуг з виконання робіт із проведення незалежної оцінки комунального майна та визначення суб’єктів оціночної діяльності на конкурентних засадах.

Здійснення процедури закупівлі послуг з виконання робіт із проведення незалежної оцінки комунального майна та визначення суб’єктів оціночної діяльності на конкурентних засадах не потребує витрат від територіальної громади і суб’єктів господарювання, у тому числі суб’єктів оціночної діяльності.

Досягнення визначених цілей можливе лише завдяки прийняттю запропонованого проекту рішення, оскільки він цілком задовольняє законні інтереси територіальної громади, суб’єктів господарювання, суб’єктів оціночної діяльності та органу місцевого самоврядування у питаннях оцінки комунального майна, стимулює ефективне використання комунального майна на засадах ринкової економіки.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

 Прийняття запропонованого регуляторного акта сприятиме ефективному відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна об’єднаної територіальної  громади Шегинівської сільської ради та зумовить позитивні наслідки для територіальної громади, суб’єктів господарювання, у тому числі суб’єктів оціночної діяльності і дозволить:

- у сфері інтересів територіальної громади - зменшити витрати, пов’язані з проведенням незалежної оцінки комунального майна;

- у сфері інтересів суб’єктів господарювання, у тому числі суб’єктів оціночної діяльності - збільшення прибутків;

- у сфері інтересів органів місцевого самоврядування – зменшити витрати на проведення незалежної оцінки комунального майна, удосконалити ефективне та раціональне використання комунального майна.

7. Строк дії регуляторного акту

Термін дії рішення сільської ради, що приймається, необмежений, зміни та доповнення до нього будуть вноситися у разі змін чинного законодавства України.

8. Показники результативності регуляторного акта

Результативність регуляторного акта буде відстежуватись шляхом проведення аналізу:

- кількості конкурсів з відбору суб’єктів оціночної діяльності;

- кількості суб'єктів господарювання, обраних на конкурсних засадах з метою проведення незалежної оцінки майна.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності нормативно-правового акта.

 Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься виконавчим комітетом сільської ради на підставі статистичних даних, отриманих від конкурсної комісії по проведенню конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведене протягом року після набрання чинності даного регуляторного акта, оскільки для визначення показників результативності будуть використовуватись статистичні дані, повторне – через рік з дня набрання чинності, періодичне - через три роки з моменту проведення та публікування повторного відстеження результативності регуляторного акта. 

На підставі результатів відстеження ефективності регуляторного акту буде прийматися рішення про залишення регуляторного акту без змін, необхідність внесення змін та доповнень до регуляторного акту, або визнання регулярного акта або окремих його положень такими, що втратили чинність.

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                                О. Павуцьо                                                          

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь